"Stat rosa pristina nomine, nomina nuda tenemus."

2012. május 24. 20:42 - Ithiliel

Cirkusz...

Legyen olyan jó, valaki, aki nálam okosabb, magyarázza már el nekem, hogy ez mégis, hogy történhet meg? Köszönöm...

http://nol.hu/belfold/budai_ujabb_mellefogasa__megszuntettek_a_filozofusok_elleni_eljarasokat

Nem foglalkozom politikával… tényleg. De azért igyekszem nyitva tartani a szemem. Nem is oly rég hallgattam végig egy igen feldúlt monológot Heller Ágnesről és nem épp az érdemeiről szólt, egy számomra hiteles ember szájából. Most akkor ki vezet itt meg kit? Mert nem az egyik hallgatva, döbbenten szemlélő a másikat az biztos… Hát kinek és mit lehet ma még elhinni, ha már nincs olyan felület, ami rágalmak által vagy sem, de megkérdőjelezhetővé és hiteltelenné ne válna?  Miért van erre szükség, összezavarni az embereket, ennyire mire jó? Nem mennék itt bele abba, hogy önmagukat, hogy lejáratják azok, akik vagdalkozással feketítenek be másokat, de odáig – hálistennek – még sem ér el a karuk, hogy a tények és bizonyítékok hiányát is orvosolni tudják, csak hogy saját koncepcióik nyerjenek igazolást. Persze értem én, amennyire ezen a szinten, pusztán olvasva az egészről és igazán semmit sem tudva érteni vélhetem a motivációjukat. Hiteltelenítés igen, az értelmiség butítása és elbizonytalanítása, hogy a végére már tényleg ne legyen senki, aki mer kételkedni! Hogy is merne, hisz lassan az lesz a vége, hogy vagy attól félhet az ember, hogy egy nyakába akasztott botránnyal, vagy máshogy hülyét csinálnak belőle és bemocskolják azok előtt akik, hittek nekik, vagy s nem tudom melyik a rosszabbik lehetőség, mások, a hiteles, a tudó mások ellehetetlenítésével elérik, hogy senki senkinek ne merjen adni a szavára, mert maholnap kiderül, hogy Hitler fogadott unokája…

Ad absurdum ez az egész, mert azt akkor sem értem, WHY? Aki tud fél, aki nem, annak ólmot öntenek a fülébe és betapasztják szemét, száját a VV8000 és MEGAénekelnisetudok 600 szintű cirkusszal.

Igen cirkusz... milyen találó már és milyen bölcs: „cirkuszt, kenyeret”, mi?

Nem érdekel engem, hogy jobbik vagy balik, de az igen, hogy az Isten szerelmére, mi marad ennek a népnek, ha már azt is elveszik tőle, amire a leginkább büszke lehet, a tudományát, a művészetét... emberek, kinek higgyen az ember, ha már a józan eszének és  két szemének se tud…fákkk…

Én kérek elnézést… erre a műsorra nem váltottam jegyet…főként, de most komolyan... kinek lehet itt hinni?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szellemvalasz.blog.hu/api/trackback/id/tr834544449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"Stat rosa pristina nomine, nomina nuda tenemus."
süti beállítások módosítása